%30
Yeni
PR Mitleri Rich Leigh

PR MitleriReklamın iyisi kötüsü olmaz ve diğer yanlış popüler fikirler

Liste Fiyatı : 35,00TL
İndirimli Fiyat : 24,50TL
Kazancınız : 10,50TL
Havale/EFT ile : 23,28TL
%30
Temin süresi 2 gündür.
9789752209183
364199
PR Mitleri
PR Mitleri Reklamın iyisi kötüsü olmaz ve diğer yanlış popüler fikirler
Bilgi Yayınevi
24.50

PR Mitleri start-up sahipleri, marka pazarlamacıları, iletişim uzmanları ve öğrencilere geçici modaları ve test edilip onaylanan PR uygulamalarını ayırt etmelerine yardımcı olacak bir araç olarak halkla ilişkiler teorisi ve uygulaması hakkındaki popüler mitleri kullanıyor. Kitabın amacı, PR’la ilgili yaygın yanlış fikirleri yok etmek ve okurlara bu mitlerin hepsinin aksini açık bir şekilde ispatlayacak kanıtlar olmasına rağmen neden bugüne kadar geldiklerine dair içgörüler sunmak.

Okurların ilişki kuracağı (tabii birçoğu sık sık yanlış anlayabilir) konuları keşfeden PR Mitleri temel PR yöntemlerine yeni bir ışık tutacak. Medya ve eğlence dünyasının sektörü yansıtma biçimi yüzünden yaygınlaşan PR’ın asla bitmeyen bir parti olduğu varsayımından sık sık tekrar edilen “reklamın iyisi kötüsü yoktur” gibi potansiyel olarak daha zarar verici yanlış fikirlere kadar pek çok farklı konuya değiniliyor. Birleşik Krallık’ta yaşayan en parlak ve en heyecan verici genç iletişim uzmanlarından birinin yazdığı çekici, gerçek deneyimlere dayanan bu kitap, PR sektörünün gerçeklerine yönelik özgün bir bakış açısı sunuyor.

  • Açıklama
    • PR Mitleri start-up sahipleri, marka pazarlamacıları, iletişim uzmanları ve öğrencilere geçici modaları ve test edilip onaylanan PR uygulamalarını ayırt etmelerine yardımcı olacak bir araç olarak halkla ilişkiler teorisi ve uygulaması hakkındaki popüler mitleri kullanıyor. Kitabın amacı, PR’la ilgili yaygın yanlış fikirleri yok etmek ve okurlara bu mitlerin hepsinin aksini açık bir şekilde ispatlayacak kanıtlar olmasına rağmen neden bugüne kadar geldiklerine dair içgörüler sunmak.

      Okurların ilişki kuracağı (tabii birçoğu sık sık yanlış anlayabilir) konuları keşfeden PR Mitleri temel PR yöntemlerine yeni bir ışık tutacak. Medya ve eğlence dünyasının sektörü yansıtma biçimi yüzünden yaygınlaşan PR’ın asla bitmeyen bir parti olduğu varsayımından sık sık tekrar edilen “reklamın iyisi kötüsü yoktur” gibi potansiyel olarak daha zarar verici yanlış fikirlere kadar pek çok farklı konuya değiniliyor. Birleşik Krallık’ta yaşayan en parlak ve en heyecan verici genç iletişim uzmanlarından birinin yazdığı çekici, gerçek deneyimlere dayanan bu kitap, PR sektörünün gerçeklerine yönelik özgün bir bakış açısı sunuyor.

      Kapak
      :
      Argun Tozun
      Stok Kodu
      :
      9789752209183
      Boyut
      :
      17x23 cm
      Sayfa Sayısı
      :
      260
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2020
      Çeviren
      :
      Hilal Dikmen
      Kapak Türü
      :
      Amerikan Kapak
      Kağıt Türü
      :
      Kitap Kâğıdı
      Dili
      :
      Türkçe
      Orijinal Adı
      :
      Myths of PR
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat